
Sascha Mommertz
Sascha Mommertz (blokfluit/traverso) werd geboren in 1976 in Aken (BRD), maar woont sinds 1985 in Nederland. In 1994 begon hij zijn opleiding Muziek (met hoofdvak blokfluit) aan de afdeling Oude Muziek en Historische Uitvoeringspraktijk van het Koninklijk Conservatorium in Den Haag bij Jeanette van Wingerden en Marion Verbruggen. Daar sloot hij in 1998 de Eerste Fase af. Vervolgens studeerde hij in het kader van de Tweede Fase aan de afdeling Oude Muziek van de faculteit Muziek van Hogeschool voor de Kunsten Utrecht bij Heiko ter Schegget. In 2000 behaalde hij daar het diploma Uitvoerend Musicus. Daarnaast studeerde hij privé bij Marijke Miessen in Amsterdam. Hij volgde masterclasses bij o.a. Matthias Weilenmann en Jérôme Minis. Bovendien ontving hij belangrijke
muzikale impulsen van dr. Rebecca Stewart. Gedurende 2 jaar studeerde hij blokfluitbouw bij Jacqueline Sorel in Den Haag. Musicologische studies vulden zijn opleiding aan. Hij volgde een
privéstudie traverso bij Ricardo Kanji.
In 2002 ontving hij een eervolle vermelding tijdens het Musica Antiqua Solistenconcours in Brugge.
Als speler is hij actief als solist, kamermusicus en orkestmusicus in ensembles en orkesten als Accademia Amsterdam, DNBQ, Margaretha Consort en het Orkest van de Domcantorij Utrecht. Hij concerteert in binnen- en buitenland en maakte verschillende radio-, tv- en CD-opnames.
Hij was enige jaren bestuurslid van de European Recorder Teachers Association (ERTA) NL, manager van enkele oude muziek ensembles en secretaris van de Stichting Open Nederlandse Blokfluitdagen Utrecht (SONBU). Sascha Mommertz was verbonden als hoofdvakdocent blokfluit aan het Fontys Conservatorium in Tilburg en als docent oude muziek aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht.
Momenteel is hij werkzaam als docent blokfluit en ensembles bij Globe CKC en als docent blokfluit, traverso en ensembles bij het KunstenHuis Idea, geeft hij lezingen en masterclasses en coacht hij ensembles. Daarnaast geeft hij cursussen bij Huismuziek.

Diederik van Dijk
Diederik van Dijk is een veelzijdige muzikant. Zijn speelpraktijk bestrijkt een breed spectrum van de muziekgeschiedenis. Hij speelt zowel barok als moderne cello, en in een niet heel ver verleden ook nog (elektrische) gitaar maar hij is nu vooral als cellist actief. Recent speelde hij onder andere bij de Nieuwe Philharmonie Utrecht, het Metropole Orkest, het Orkest van de 18e Eeuw, Les Muffatti, Insomnio, Amsterdam Baroque Orchestra, en in de producties van Holland Opera. Sinds kort is hij cellist bij Combattimento. In Canada maakt hij jaarlijks deel uit van het ‘ensemble in residence’ van het kamermuziekfestival Gros Morne Summer Music. Samen met Sascha Mommertz en Marijn Slappendel maakt Diederik van Dijk deel uit van Trio da Fusignano, een ensemble met een gepassioneerde toewijding aan barokke kamermuziek.
Diederik van Dijk woonde vanaf zijn 14e in Canada en studeerde cello bij, onder meer, Ian Hampton, Eric Wilson, en Marc Destrubé. Hij behaalde zijn Bachelor of Arts in Music aan de University of British Columbia in Canada. Terug in Nederland studeerde Diederik barokcello bij Viola de Hoog. Aan het Utrechts Conservatorium behaalde hij zijn bachelor Historische Instrumenten. Hij woont in Utrecht.

Marijn Slappendel
Marijn Slappendel (orgel/klavecimbel) studeerde aan de faculteit Muziek van Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en het Nederlands Instituut voor Kerkmuziek te Utrecht. Hij behaalde daar achtereenvolgens de diploma′s Docerend Musicus en Uitvoerend Musicus Orgel, Kerkelijk Orgelspel en Koordirektie. Zijn orgeldocenten waren Reitze Smits en Willem Tanke. Koordirektie studeerde hij bij Krijn Koetsveld. Hij studeerde klavecimbel bij Bob van Asperen, en specialiseerde zich op het gebied van Basso Continuo bij Thérèse de Goede aan het Conservatorium van Amsterdam.
Hij is als cantor-organist werkzaam in de Grote of Barbarakerk te Culemborg, waar hij een scala aan kerkmuziek uitvoert, stammend van de 17e eeuw tot vandaag. Hij leidt daar de Barbara Cantorij en Concerto da Fusignano in de serie maandelijkse cantatevespers. Jaarlijkse hoogtepunten zijn de Johannes Passion (Bach) en het Requiem (Mozart, Fauré, Gilles). Hij werkt als freelance continuospeler met diverse ensembles en orkesten, en doceert met veel plezier orgel, piano en klavecimbel aan leerlingen van zeer uiteenlopende leeftijd en niveau.
De laatste jaren verdeelt hij zijn tijd tussen het musiceren en zijn werk als orgelmaker bij Elbertse & Van Vulpen orgelmakers.